Levering

Bij ITcetera vinden we het belangrijk dat u uw product snel, goed en onbeschadigd thuis ontvangt en u helemaal tevreden bent. Hier leest u alles over de levering en garantie.

Wat is de levertijd ?
ITcetera streeft er naar om bestellingen die op voorraad zijn, binnen 2 werkdagen te leveren. Op de site wordt per artikel weergegeven wat de verwachte levertijd is.

Van artikelen die niet op voorraad zijn kunnen de levertijden verschillen tussen de 3 en 7 werkdagen.

Vertraging
ITcetera streeft ernaar om bestellingen binnen de aangegeven levertijden te leveren. Wanneer dit niet lukt zal ITcetera u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte stellen. De actuele status van uw bestelling kunt u bekijken op uw account.

Wat zijn de verzendkosten ?
Gratis verzending vanaf € 90,00 incl 21% BTW in Nederland.
Het totaalbedrag dat wij aan verzendkosten berekenen onder de € 90,00 wordt automatisch zichtbaar bij het afrekenen in onze webshop.

Hoe laat worden de goederen geleverd?
U krijgt per mail een track & trace code toegestuurd waarin wordt aangegeven hoe laat uw bestelling wordt geleverd.
Indien u u deze code niet gekregen heeft, kunt u contact met ons opnemen.

 

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres en worden hiervoor extra kosten in rekening gebracht?
Ja het is mogelijk om een ander bezorgadres op te geven. Dit kunt u doen tijdens het bestelproces en hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Iets niet in orde?
Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor u op. Als uw pakket bijvoorbeeld niet is aangekomen of het is onderweg beschadigd geraakt, neem dan gerust contact met ons op.

Ruilen of retourneren?
Dat kan. Bekijk de voorwaarden en de werkwijze m.b.t. retourneren.

Terug naar boven