Betaling & Levering (Verzendwijze)

Verzendwijze

 

Verzending bij vooruitbetaling (Nederland)
remboursBestellingen die in Nederland dienen te worden afgeleverd, worden verstuurd met PostNL.
Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u per email een verzendmelding, vergezelt met een kopie van uw aankoop-factuur. In deze email staat het pakketnummer waarmee u de verzendstatus kunt inzien via Track & Trace van PostNL. Kiest u voor betaling met Ideal of een vooruitbetaling, dan rekenen we geen extra kosten.

 

dpdlVerzending bij vooruitbetaling (Buitenland)
Bestellingen die in het buitenland worden afgeleverd, worden verstuurd met DPD.
Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u per email een verzendmelding, vergezelt met een kopie van uw aankoop-factuur. In deze email staat het pakketnummer waarmee u de verzendstatus kunt inzien via Track & Trace van PostNL. Kiest u voor betaling met Ideal of een vooruitbetaling, dan rekenen we geen extra kosten.

 

De gegevens die u nodig heeft bij Vooruitbetaling zijn als volgt:

  • Bedrijfsnaam: ITcetera
  • Bank: ING
  • Rekeningnummer: NL77INGB0004966974
  • Onder vermelding van uw bestelnummer.

 

Post_NL_remboursVerzending onder rembours (gewijzigd)
PostNL levert zendingen met een rembourswaarde van € 500,00 of meer uitsluitend af bij uw dichtsbijzijnde Postkantoor of afhaalpunt. Het remboursbedrag dient bij dit Postkantoor of afhaalpunt te worden voldaan.
Dit is een landelijke maatregelen van Post NL om de gewelddadige overvallen op pakketbezorgers tegen te gaan.

 

Levertijden
Bestellingen worden na verzending doorgaans de volgende werkdag afgeleverd. Raadpleeg voor de verzendstatus de email met het pakketnummer.

Uitzonderlijke bestellingen
Wij bieden een aantal producten aan die niet verstuurd kunnen worden met PostNL of DPD. Hier zijn andere verzendkosten aan verbonden en worden middels eigen vervoer afgeleverd.